Nur1010 5 gün önce kan testim 171 çıktı bugün 2270 çıktı bu kadar fazla yükselmesi normal mi kese de görünmedi sıkıntı var mı ya da ikiz olabilir dediler bilgisi olan yazsın lütfen 🤷🏻♀️
Ellidortannee Nur1010 canım beta hergun ikiye katlanıp yukselir 10. Haftaya kadar. 10.haftadan sonra düşmeye baslar. 15 binin üstüne cıktıgı zaman kese görülür eger kilolu degilsen ultrasonla, kiloluysan alttan ultrasonla.
ballicoreklerim Nur1010 beta nın yükselmesi sağlıklı bi gebelik olduğunu gösterir keselerle netleşir ikiz yada tek bebek olduğu sağlıkla ilerlesin inşşşalah ☺️💝
Sghslove Hızlı yükselmiş canım ama kişiden kişiye değişir değerler en iyi doktorun bilir tekrar baktır 2 gün sonra bence biraz daha yükselince görünür