Melis1226
Merhabalar. Ben 26 haftalik gebeyim. Yeni yeni Kucuk kirmizi yirtilmalar basladi ben de ve sanirim bu sebeple karnim aciyor surekli. Krem suruyorum surekli kilo da almadim ama sonucta bebek buyudugu icin normaldir diye dusunuyorum. Bu acilari hissetmemek ya da azaltmak icin neler yapmami onerirsiniz?