Bebegimmvebenn
Merhaba 🙋🏻♀️ On haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı doktor muayene ettikten sonra bebegin gelişimi çok iyi biraz kesemiz ufak toparlar dedi hibor iğne kullanıyordum iğnem bitmişti doktor yenisini yaZdı bende iğne bittiği için olabilir mi kesenin ufak kalması dedim doktorum olabilir ama iğnene devam et toparlar kesen bebegin gelişimi iyi zAten dedi sanırım kritik bişey olsaydı ihmal etmez derdi böyle bi durum yaşayan var mı ? Kesesi biraz ufak kalan ? Kesenin ufak kalması bebeğe ne tür zararları olur Fikir verirseniz sevinirim🙏