Esmagunca valla bende de var başından beri dr antibiyotik falan verdi kullanmadım hiç. Monurol da verdi kullandım ama etki etmedi gibi bir şey. Tak yaptığım bol su içmek en iyisi o. Ağrılarım azaldı en azından ordan anladım işe yaradığını. Karın ağrısındam duramıyordum bu enfeksiyon yüzünden. Çok geçmiş olsun sana da.