Beril22 Merhaba güzel anneler, 35+5 günlük olduk çoo şükür. Devlet hastanesi kontrole gidiyorum.Bebek makat pozisyonda hala dönmedi.ilk bebeğim olacağı için doktor 39a kadar bekleriz istersen dedi. Ama 2hafta sonra yani 37+5te çağırdı aç karnına gel sezeryan hazırlıklarını yaparız dedi. Sizce doktor hazırlık demişken doğuma mı alıcak😀heyecanla bekliyoruz sizlerin yorumlarına ihtiyacım var😍selamlar mutlu gebelikler