Banu_ayaz Merhaba güzel anneler uzun zamandir bende bu forumdaydim gun gelip çattı o guzel hikayeyi bende yazabiliyorum cok şükür. Herkesten farkli bir hikayemiz yok ama paylasmak istedim yine de. 38+4 te spinal sezaryen ile oldu doğum. Çatı muayenesi oldum iki kere biraz dardi zorlu olabilecegini soyledi doktorum bende ona guvendim ve kendimi de cok yipratmak istemedim acikcasi biraz korktum tabii once genel anestezi almak istedim hatta doguma giderken burada tecrubeli annelere sordum onlar ve hemsireler beni rahatlatti tesekkur ederim herkese iyiki spinal olmusum oglumu gördüm daha cabuk kendime geldim simdi 5 gunluk olduk bile boyle bir aşk yok Allah herkese hayirlisiyla nasip etsin 🥰🤗