Elifeminask gazli icecek tabiki onerilmiyor ama cay kahve iciyordum tabi ki eskisi gibi degildi bazen gunde bir kahve 1-2 bardak cay bununla ilgili doktorum demedi acikcasi. Ama canim gazli icecek cektiginde nefsimi kirmak icin onuda ictim. Istenilen icilmemesi keske yapabilseydim:)) sizde caniniz cekmedikce hic bulasmayin belki risklidir su haftalar ondan demistir