Derderya Hnmli ben de magosit kullaniorum gunde bi defa tok karnina iciyorum suana kadar bir kere sadece kramp gecirdim hic kramp girmiyo bacagima
Derderya Kadriye-melek1 magosit canm bnimde kullandgim bir kere disinda hic kramp yasamadim ve hic kabiz olmadim daha
Derderya Kaburga batmasi icin ne oneriosunuz kizlar sirtimdaki kemiklerim cok aciyo dayanilmicak gbi oluyo bazen kalsiyum eksiklginden mi sizce
Serenty Kadriye-melek1 kötü derken ishal oluyorum .bazen karnima rahatsız etcek şekilde ağrı giriyor gaz yapıyor.o yüzden aralıklı içiyorum
Mrvgk Caydemir ne çok şey kullanıyorsunuz 🤔 bende sadece Demir ilacı var gyno ferron 18 haftalığım bende. Size doktorunuz Mu söyledi bunları kullanın diye
Kadriye-melek1 Mrvgk ben hiç bir şey kullanmıyorum işte kramplar başladı kansızlık ve Demir eksikliği de var doktorum da yazmadı kendim alıp içeceğim magnezyumu
Caydemir Mrvgk ben başlarda balık ve havyar yağı da kullanıyordum. Elbette doktor söyledi. Bunlar tavsiye üzerine alınacak ilaçlar değil. 37 haftalığım
Mrvgk Kadriye-melek1 bende de geceleri özellikle bacaklarım çürümüş gibi uyanıyorum acıdan ağrıdan ne yana döneceğimi şaşıyorum demek kullanmak lazım bende araştırayım bari
Minee34 Serenty yaa bende diyorum neden ben ishalim bende magnom kullanıyorum demek ondan hala devam ediyo musun ve düzenli kullanıyor musun
Serenty Minee34 bı ara ağrılarım çöktü doktorum günde iki tane iç demişti.suan şükür ağrılarım azaldı.gunde bir tane içiyorum.icmedigim zamanlarda oluyor.bazi doktorlar hiç vermiyormuş bu ilacı.
Mrvgk Caydemir bana doktor hiççççç birşeycik vermedide ondan şaşırdım bu kadar çok olunca tüm vitamini ilaç olarak alıyorsunuz ama sorun olmuyo demek 🤔