Nur-94 Kizlar merhaba ben aranizda yeniyim ilk beta hcg degerim 11.8 iki gun sonra 70 olmus sizce normal mi
Taze_hamis Nur-94 inşallah canım , her şeyden önce sağlıklı olsun yavrularımız ikiz, tek, erkek,kız hiç farketmiyor. Bi kere düşük yaşayıp zor hamile kalınca insan hep dua ediyor 😞😞
Nur-94 Taze_hamis dogru diyosun canim hic farketmez saglikli olsunda allah insallah sag salim eline kucagina almayi nasip etsin ❤️❤️❤️
Taze_hamis Nur-94 amin kuzum ya amin tek istediğim sağlıklı hamilelik geçirip sağlıkla bebeğimi dünyaya getirmek. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah ❤️ Herkese sağlıklı bıcır bıcır evlatlar nasip etsin. Sende sağlıkla kucağına al inşallah canım 😊