Nilaysarper Merhabalar. Bir sorum olacak sizlere. Ben riskli bir gebe olduğum için doktorum üniversite hastanesinde ayrıntılı ultrasyon çekilmem gerektiğini söyledi ama ben kime randevu alacağım şaşırdım. Gittiğim an çekilir mi onu da bilmiyorum. Üniversite hastanesinde ayrıntılı ultrasyon çekilen varsa beni bilgilendirebilir mi?
canimoglum53 Nilaysarper devlette randevu almak biraz zor. Yani riskli diye doktorunuz belki size bir kagit verdiyse orasini bilemem ama almaya calistigimda 1 ay sonrasina atmisti beni. Benimden haftam gectigi icin alamamistim 🙈 eger haftan gecmiyecekse al canim
Guldenece_2525 Nilaysarper üniversite hastanesinde perinatoloji bölümü yada radyoloji bölümleri çekiyor canım..ben petinatolojide yaptırdım
Nilaysarper Guldenece_2525 siz direk oraya mi randevu aldınız yoksa kadın doğum mu yönlendirdi acaba? 🤔
Hafsa37 bir hafta sonra bizimki ama nerdeyse iki ay önce randevu almıştık doktorumuz sıranın geç geleceğini söyleyip erken yönlendirmişti 😒
Guldenece_2525 Nilaysarper ben direk oraya gittim detaylı ultrason zamanım geldi 20 haftalık oldum dedim randevu verdi bana..ama kadın doğum yönlendirmesi de gerekebilir çünkü bir önceki randevumda kadın doğum doktoru söylemişti detaylı için randevu al diye..
Nilaysarper Guldenece_2525 anladım bende gidip bilgi alacağım aradım ama pek önemsemediler maalesef en iyisi gidip kendim öğrenmek teşekkür ederim 😊