Nisaa11 Deli gibi temizlik yaptım bugün ❤️ Belki doğururum diye 😂😂😂 ama sanki gelmeyecek hiç gibi geliyor hayırlısı 🌸 sizde durumlar nasıl ekim anneleri?
Fatmanurozgr Nisaa11 Son 7 Artk Gelsin İş de yapyrm hergün heryerm agryo yarn kontrlm var baklm Ne olcak 🤗
Ysmgns Nisaa11 son 5 ama gelen yok yürüyüşler hurmalar sular gelmiyo yerini sevdi açıklık yok sancı yok
Dilbur 2cm açıklıkla bekliyorm dün yerleri sildim yine de sancı yok büyük ihtimal yarın suni sancı verilecek 😞
Nisaa11 Dilbur daha benim açıklığıma bile bakılmadı. Sanırım son ana kadar bakılmayacak 😂 bende bekliyorum keşke hemen gelse diye ama nafile
bsratoprak Dilbur bugün bende oturup yer sileceğim umarım işe yarar herkes işe yaradığını söylüyor 🤔 ekim bitecek bebişler hala gelmedi 🙈😊
Dilbur Nisaa11 benimde son haftama kadar bakılmadı canım 40.haftada baktı doktorum doğumu tetiklemek istememişti bakınca da bişey değişmedi sadece nişanım geldi dün