ulkhkn Mayhoş olduğundan dolayı çok seviyorum tüketiyorum internette araştırdığım zaman düşüğe sebeb oluyormuş🙃
Melek36 ulkhkn yok ya öyle birşey ben de tam tersine sulu ve çok vıtaminli olduğunu duymuştum ve sık sık tukettim. 39. Haftadayım hala daha yiyorum ama tık yok😄
Emin_e Düşük degil de ben 8 haftalikken falan cok abartmistim gun icinde 1 ananasi bitirdim tamamen. Sonra cok yogun kanamam oldu ama keseye ya da bebegin suyuna bir zarar gelmemisti, kalp atışı da duyuldu surekli.. doktorum bazen kanama olabiliyor bu sekilde demisti ama yine de bir kutu progestan kullandim, surekli uzandim falan... biraz o gun yediklerime bagladim ama bilemiyorum tabi kesin mi