Esil35 uzun süredir sağlık çalısan arıyorum burda nasıl denk geldi bende bilmiyorum :) ben hamile değilim ama 12 Eylülde kürtaj oldum bebeğimin kalbi durduğu için yaklaşık 15 16 gündür de ağrım vardı kan ve idrar tahlili verdim idrarda protein kaçağı çıktı. Nefroloji bölümüne gittim bana 1 günlük idrar tahlili verdi ve değişik bir sürü test.. Yarın son testlerimi yaptırıcam ama eğitim araştırmada yaptırdığım enfeksiyon testleri ağır testlermiş o sebeple 15 gün içinde çıkacak bende daha bugün yaptırdım.. Bu durum nasıl bir şey? Korkuyorum gerçekten... İlk defa duydum. Kalıtsal olarak kalır mı? Birde tuzu neredeyse tamamen kestim azıcık ekmek yiyorum ondan tuz olarak ne alırsam artık.. Protein de yemiyorum ama zararlı mı bilmiyorumda. Bilgi verir misiniz?