AlpYus Kızlar elhamdulillah 4+5 gunluk hamileyim.. kesem cok mini minnacik zorla gözüktüde normal degil mi
minnos6 AlpYus normal cnm benim 5 haftalıkken göründü çok küçüktü 7 haftada ben bile inanamdm nasıl büyümüştü 😊
Rbs111 AlpYus benim 5+6 Haftada bile karından gözükmedi doktor Bebek kese yok dedi. Alttan bakalım dedi kesede bebekte gözüktük kalbini bile dinletti😍
Damla2557 AlpYus normal canım bende 4+2 de gördüm keseyi mini minnacıktı hatta eve gelince bende acaba kese değil mi doktor yanlış mı gördü diye şüpheye düşmüştüm 🤣🤣🤣
AlpYus minnos6 yaa ne güzel bana doktor haftaya gel dedi bende aslinda 7haftalıkta gideyim dedim ama illa gel dedi
AlpYus firstbabyy ya gec dollenme degildir heralde cunkusu yumurtlamam 27 eylüldü o zaman birlikte olduk sadece
Rbs111 Damla2557 evet ama alttan muayene ile canım. Çünkü alttan ve karından farklı oluyor. En erken alttan gözükür kese ve Bebek
hndgkct AlpYus ah inş bende görürüm bugün canım randevum var kese için çağırmıştı doktor 4+4 üm bende ufakta olsa inş görürüz dua ediyorum bende 🤲
Sevvalkeles79 AlpYus 1500 2000 arasi gorulmek daha mumknms doktorm ole soledi ben 2 binde Gordum hayrlsii kzuum
Rbs111 AlpYus benim ilki dış gebelik tedbiren baktı canım yoksa dediğin gibi 9. Haftaya kadar yolu var
turker_meryem_yavuz AlpYus Normal annesi daha yeni oluşuyor. 7. haftada tam belirginleşir. Hatta kalp sesini duyarsınız Allahın izniyle
AlpYus turker_meryem_yavuz allahın inziyle inşAllah nasil icim bi degisik bi yandanda korku... Rabbim saglıkla gelistirsin icimizde