Mucizem47 Valla şuan 36+3 haftamdayım bundan iki hafta önce doktora gittim kadın doktoru baktı Almaniyada oturuyorum ben anlıyorum biraz dili ama bazen de anlıyamıyorum altan bakınca bana da bir parmak dedi almanca bende sandım bir parmak açılmam var sonra yine doktora gittim bu defa anlıyan erkek doktoru baktı dedim açılma varmı yok daha dedi bende anlamadım nedir o bir parmak 😏 bazen onların dilini anlamayınca çok sinir oluyorum