Hcr_krt hayır canım endişe etme tabi yoğurdu kendin mayalıyorsan sütten daha faydalı bşey yapıyosun hatta. Bana doktorum yoğurt mayalı olduğu için sütten daha iyi demişti bende içemiyorum sütü 29+6 dayız boy kilosu normal bebişimin. Sağlıklı beslenme kısmı cidden yoruyor insanı hergün 3-4 öğün ama çok önemli olduğu kesin.