Merve612506 sağlığına tabiki şükrediyoruz da siz önemsemeyebilirsiniz sizin önemsediğiniz şeyleri de ben önemsemiyorumdur çok iştahlı biri değilim hatta bırakın hamile gibi yemeyi hamilelikten önce daha iştahlıydım dolayısıyla acaba yememden kaynaklı mı benden dolayı mı diye insan sorguluyor, hep rahat bir hamile oldum bu yüzden de bu süreci çok rahat geçirdim ama bugün ölçümde daha geriden gelmesi ve öteki 2 ölçümde de 25 haftalık çıkması haliyle insanı tedirgin edebiliyor. Derdimiz kilolu bebek değil bebeğin gelişimi