smyydnz Kızlar sabaha karşı suyum geldi hemen ardından da nişanım geldi normal doğum olarak geldik ama süreç sezaryene döndü bebeğim şuan yanımda mis gibi kokuyor ikimizin de sağlık durumu çok iyi ilerleyen zamamda saha ayrıntılı yazıcam tüm hamilelere çok dua ettim allah kolay doğumlar nasip etsin herkese inşallah 🤲🏻🧿 bu arada 38+4 de doğum oldu 50 cm 3100 gr doğdu güzel defnem 🎀
Zlmdemir smyydnz Allah bağışlasın Canm benim.Rabbim uzun sağlıklı ömürler versin.darısı da bizede inşallah.
Ezgi0716 smyydnz bende 38+4 teyim suan kızım olacak adı defne insallah 😊 bi an kendi hikayemi okuyor gibi hissettim ama biz beklemelerdeyiz daha
smyydnz Ezgi0716 ay ne güzel en kısa sürede kucağınıza alırsınız inşallah çok güzel bir duyguymuş 💕😍😘
Sennurkocin smyydnz hayırlı olsun bebeğinizle sağlıklı güzel bir ömür yaşayın inşallah. Bizde 40 olduk ama gelmiyor kızım. İnşallah darısı başıma 🤭
smyydnz Sennurkocin amin inşallah canım benim geleceği gününü bekliyor kuzucuk demekki en kısa sürede kolay bir şekilde kucağınıza almak nasip olur inşallah ☺️💕😘
Esma_davut smyydnz Gözünaydın canım Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🤲 Bizde 40+2 olduk hâlâ bekliyoruz duâ et sende bize ☺