Sdayvs malesef çoğu kişi çok bilmişlik yapıyor ama takmayın kimseyi cevap dahi vermeyin öylelerine değmez . Herkes anne burada ve her annenin doğruları farklıdır kimse kimseye doktorluk yapmasın zatn doktorumuz var :)
Burası eğlence amaçlı bazen de yaşanmışlıklar çok olduğu için bilgi amaçlı kullandığımz bir yer . Tecrübelerden faydalanmak isteriz , eğleniriz . Kime ne canııım :)
Teorileri deniyoruz diye kimse de kızamaz, kızan olursa da kale almam :) bebeğimi üzemem :))