Rumeysa5454 ikimizin de sağlığı önemli.. Hiç bilemezsin, arkadaşım 1 hafta sancı çekip bekledi, ama açılma olmadı, halbuki herşey uygundu normal doğum için.. Ama kısmet.. Bebek daha fazla sıkışmadan aldılar 🤷 bebeğin nasıl sağlıkla gelecekse gelsin inşallah 🙏🙏