ZorYollardanAsipGelenim 7+2 haftalık hamileyim. sabah uyandığımdan beri karnımın alt sol tarafında bı doluluk var. Belımde hafıf ağrıyor. üzerimde bı halsizlik var agzımın tadı yok yataktan kalkmak istemiyorum. boyle bı durum normal mı boyle bısey yaşayan var mı?
Skn23 ZorYollardanAsipGelenim olur canım halsizlik uyku ağrı hatta adet ağrısı gibi ağrılar hepsi oluyor normal ilk zamanlar 😁
Hzlhakko ZorYollardanAsipGelenim çok normal ilk zamanlar vücûd bebişe uyum sağlamaya çalışıyor ilk aylar ve son aylar sancılı oluyor böyle bol bol yat dinlen vitamin al
Hzlhakko ZorYollardanAsipGelenim ağrıların yerleşme ağrısıda olabilir üşütmüşte olabilirsin kontrole çok var mı yada doktora bir yazsan benimde tansiyonum ilk zamanlar çok yüksekti şimdi hep 10-6 gidiyor
Skn23 ZorYollardanAsipGelenim hamilelikte tansiyon zaten normalden düşük oluyormuş ebem öyle demişti . Biraz yemek ye çikolata falan ye kuzum yine de . Benim de çok düşmüştü ebe yükselmesi tehlikeli düşük olduğu iyi birşeyler ye yükselir demişti
ZorYollardanAsipGelenim karnımın altında kasıklarımda sankı tenis topu var gıbı doluluk var bu haftalarda normal mı bu? elle dokununca fılan degıl yururken oyle hissediyorum