Esmaaaaaa ben 5 kilo aldım bebişimde 1300. Gebelik diyabeti olunca az almak zorundayım zaten. Maşallah ı var tepiklerinin dışardan baya görünüyor zaten yaptıkları :) bide hıçkırıkları başladı bu hafta kıyamam zıplayıp duruyor :) tek sorun bana zaman geçmiyor durdu sanki, sağlıkla kavuşmak istiyorum oğluma