Ayskzlts Merhabalar,arkadaşlar kızım maşallah çok hareketli.Dün gece hiç uyutmadı sürekli hareket halinde dünden beri ve durum bugün de aynı? Her ne kadar hoşuma gitse de bir sorun mu var diye düşünmeden edemiyorum. Var mı böyle olanlar?
Aturkk Ayskzlts bizde 26 haftadyız benim kızda aynı durumda yerinde durmuyor valla yaramaz olacaklar herhal🤭 ilk gebeliğimdede öyleydi kızım ve gercekten cok yaramaz oldu Allah sabır versin biz annelere😂😂
Svldlrbsy Ayskzlts 😂😂😂 o daha ne kiiiii hele Bi 32 ye gelin suan 36+1 olduk eşim diyo ki bu nasıl harekettir karnını delip çıkacak 😂
Deletedmom6 Ayskzlts Aynı durumdayım 27 haftaligimve çök hareketli ama belirli saatler var o saatlerde sanki çok hareketleniyorlar🤔
Ayskzlts Aturkk gözüm biraz korktu benim de 😂İlk gebeliğim zaten her şeyi ilk defa tecrübe ediyorum.Çok şaşkınım gerçekten ama normaldir diyorsunuz anladığım kadarıyla
Ayskzlts Svldlrbsy dün ben de en çok eşime güldüm şok halinde bakıyor uykumda su sesi duydum içerde dalga yapıyor diyor 😂😂 iyi bari içim rahatladı.Cuma günü kontrolümüz var ama bugün gidecektim endişelendim
Svldlrbsy Deletedmom6 30. Haftadan sonra aksam 8 den gece 2 ye kadar durmuyorlar 😁 hareket saatleri o zaman oluyomus
Svldlrbsy Normal mi değil mi ben sormadım doktorum direk bu bebek asırı hareketli sen şimdiden dinlen dogunca yerinde durmicak dedi 😁 ama cevrede de tam tersini söylerler anne karnında hareketli olan bebek doğunca cok sakin yapılı olurmus
gurcem 27haftalıgım bende canım.Zaten en cok hıssedelıen haftalardaymısız.Sonrasında yerı daralacagı ıcın bu kadar rahat hareket edemeyeceklermıs