Nsnl Son adet donemim 5 eylul. 8 ekimde gebelik testi yaptım pozitif cikti. Kan tahlilinde hcg degerimiz 1220 cikti. Sizce ne zaman ultrasonda gorebiliriz ve kac haftalik
Cckkddgg Nsnl 5 mart son adet. 8 nisanda bende testte pozitif çıktı 19 nisanda ultrasonda gözüktü 🙋🏻♀️
Ness61 Nsnl benim de son adet tarihim 4 eylül 7 eylül de idrar tahlili ile ögrendim bebişi sonra kan tahlili verdim 1381 çıktı bugün doktora gittim 6 haftalık dedi sizin de 5+6 olmalı sanırım 😊
Hkmt Benimde son 5 eylül canım 5+5 hamilesin suan son regline göre ama ultrasonu bilemiyoruz tabi kesemi 5.haftada gördüm 2 hafta sonra gel dedi sende suan gitsen gözükebilir
Nsnl Hkmt dun ultrasona girdim fakat doktor görünmüyor degerin 1500 ustu oldugu zaman gorunur dedi ultrasonda hic birşey görünmeyince tedirgin oldum
AryaLinamoms Bende 22+6 haftalık ikiz bebişlere hamileyim. Ultrasonda 24+6 görünüyorlar en son adet tarihim 25 nisan ama doktorum 9 Mayıs olarak kaydetti. Neden olabilir sizce kızlar
Damla2557 YesiMert benimde programa göre öyleydi doktor keseye göre söyledi. Döllenme ile alakalı önemli değil dedi