Raulunmamasi bende aynı durumdayım sürekli stres birde insülin kullanıyorum bana anne karnı ölüm olabiliyor dediler düşün hareket hissetmeyince pakilojimi kafayı yemek üzereyim önceden hep herşeyi daha cinsiyet öğrenir öğrenmez almaya başladım şimdi ufacık birşey alırken 9 ay bekleyip heyecanla böyle bir cümle aklımda hep korku inanıyorum o bize tutunacak ama insan korkuyor ister istemez