Dilanozbeyuce merhaba ben de 30 haftalık gebeyim hep sancıma oluyordu kasılıp geçiyordu dün hastane dönüşü yollada sancılandım ambulans ile hastaneye kaldırıldım nst sancı çıktı ciğer geliştirici iğne vuruldum rabbim hepimize gününde sağlıklı doğurmayı nasip etsin