Sweetblonde88 heyecan çok var , sanki ilk gibi geliyor , büyük eşyalarım mevcut beşik araba puset vs. Ama kıyafet olarak büyük Kızımın ilkleri birkaç hatıra olarak sakladığım var fakat neler almam lazım daha ilk aylar için mi 3-6 aylık için mi alınmalı diye birde tam anlamıyla kış bebeği, battaniye vs kaç tane olmalı ?