Mrcmk77 evlendiğinden beri çocuk isteyip olamayan tedaviler yapıp tutmayan tutup düşüren ya da ölü doğum yapmış kişileri düşün ve ne kadar şanslı olduğunu düşün canım peki tam tersi olsaydı kolay gebe kalamasaydın tedaviler çare olamasaydı ne derdin peki ? Şükret dua et bebeğine dört elle sarıl ben ve benim gibi senelerce çocuk hasreti çeken kadınlar var. Çok şükür rabbim ol dedi ve benimki oldu. Git kesesi gör kalp atışını dinle ne kadar güzel bir his olduğunu anlayacaksın.