Edaaduruuvolkann Merhaba bayanlar🙏🏻 36 haftalık kız bebiş annesi olacağım inşallah. Ama dünden beri aşırı şekilde karın ağrım var sanki regli ağrısı gibi hiç uyuyamadım ne sağa dönebildim ne sola böyle bir olay yaşayan varsa şayet dönüş yapabilir mi?👶🏻🙏🏻
zynpgdkl Edaaduruuvolkann bende 36+5 haftalığım kızçem olacak rabbim nasip ederse☺️.. adet sancısı gibi benimde sürekli sancım var ama artmıyor yarın kontrolüm ve nstm var bakalım neler çıkacak ☺️
Suziiaannee Edaaduruuvolkann bende 36+6 kızımı bekliyorum 😍 dün afedersiniz ishal olacak gibi sancılarım vardı da dinlenince geçti yalancı imiş meğer 😂 nst imkanınız varsa gidin bence
Senemunlu Edaaduruuvolkann 36 + 6 ym megersem benimle ayni olanlardada bu problem varmis . Hem regle olcakms gib8 agrm var hem ishalm bildgn onun acisini cekiyorum. Gecede gaz sancisindan uyuyamadm . Yedigim hersey ayni demek ki bu donemde oluyormus 🤦♀️🤦♀️😊
Edaaduruuvolkann zynpgdkl dün bağlandım nst ye herhangi bir problem çıkmadı hatta ve hatta hanım efendi daha dönmemiş bile hiç acelesi yok gibi davranıyo🙊
Edaaduruuvolkann Suziiaannee dün kontrolüm vardı herhangi bi problem çıkmadı ama eve gelince beni bitirdi resmen ağrılar
zynpgdkl Edaaduruuvolkann benimki 30. Haftadan beri doğum pozisyonunda kendine bi duruş belirlemiş iki haftadır aynı mahvedio beni hareketleriyle çok sert vuruo bi anda dışarıya fırlayacak gibi hissediyorum 😳
Edaaduruuvolkann Suziiaannee teşekkür ederim 👶🏻🙏🏻 Rabbim seninde sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Edaaduruuvolkann zynpgdkl hem çok güzel bi duygu hemde çok acı verici👶🏻😅 benimkisi hala dönmemiş hiç acelesi yok hanım efendinin👶🏻
zynpgdkl Edaaduruuvolkann benim kız da 30. Haftadan beri doğum pozisyonunda ☺️ Herşey onlar için değil mi tombişlerimiz🤗