Acilma olmasi daha iyi doktorun ne acelesi var ki? Benim 39+4 de hastaneye yattim acilmam da vardi suni de verdiler yine de uzun surdu ve 40+0 da kucagima aldim. Bence acilmayi bebeginin dogal yolla gelme istegini beklemelisin ve 42 haftaya kadar yolu var bunun.