medine_altntss22 7+4 deyiz ve kalp atışını kendim hissedebilirmiyim siz elinizi karnınız koyup hissettiniz mi 🤔
37aysgl medine_altntss22 kalp atışını hissetmemiz mümkün değil 😊 hareketlerini 19. Haftada hissedersin ilk gebeliğinse
Rbs111 medine_altntss22 kalp atışını hissetmek mümkğn değil 34. Haftadayım eşim kulağını koyuyor yine de anlamıyor 😊senin kalbim diyor
Muneweralp İlk gebelikse eğer 20 . Haftada hissediliyor hemen hemen . İkinci gebeliklerde 17-18. Hafta falan hissedilir.
gurcem Allahım yarabbım az once bır postta yazmıs 9haftslıgım bebegı hıssettm dıye 😂 kuzum hıssedemezsın pek mumkun degıl bu haftalarda daha mınnacık bıse o.bebegı hıssetmen ıcın 18 -19 haftaları beklemen gerekecek ılk gebelıkse.Bız 19+4te hıssettmıstk.Kalbını sen zaten hıssedemezsın.