Kuzey88 Park yatak mı eğer öyleyse neden böyle dipte duruyor yatağı çözemedim bi tanıdık verdi de bakar mısınız https://imgyukle.com/i/b3794681-f217-41e4-a0dd-d16fc748fab9.EOTpax
Smraozn12 Kuzey88 park yatak cnm bitane daha parçası olacak bez parçası gbi kenarları geçirmeli yukarıya takıp yatagı ustune koyuyorsun altı boş kalıyo
Arasil Kuzey88 evet park yatak.Birde kancalı altı olması gerek orta seviyede oluyor ilk etapta , büyüyünce alta Alıyorsun