Ryhnn Kızlar merhaba şuan kanamam oldu bekliyorum ağrının gelmesini nisan denilen şey olsa gerek.bu kanama nezman doğum başlar ki doktora geçicem eşimi bekliyorum
Kelebegimmm Belli olmaz.haftalar somrada ola biliyor ama nişan olduğundan eminsen.doktora görünmek en iyisi