Semaselcuk 18+2 haftalığız kızlar benim nazli melegim bi türlü göstermedi bugün de göstermedi bacaklarını kapatti açmadı cok ugrasti doktor vee büyük bi ihtimal kız dedi 🙈
Bgmmclk Semaselcuk Semaselcuk daha önceden bir tahmin yapmışmıydı doktorunuz benimde 17 Haftalık 10. Haftalarda erkeğe benziyor dedi bir daha göremedi doktorum benimde persembe günü kontrlm
Pcdshn Aaaa hadi bakalım hayırlısı 🙏🙏 benim 11 haftada ikili test günü belli olmuştu, büyük ihtimalle kız demişti, hala kız 🙃🙃🙃
Pcdshn Semaselcuk yaaa evett eşim doktoru 9.haftada sıkmaya başladı, adam diyo ki dur 12 hafta bi geçsin, günümüzde gebelikler %60 düşük oluyo.. Eşim yok, cinsiyet diye diye, istediği oldu, çok istiyodu kız 😬😬
gulcins Arkadaşım bacaklarını açmadı diye kız dediyse yine de lütfen güvenme bana ilk gebeliğimde hep kız dedi doktor 21-22.haftada erkek olduğunu gördük en azından alışveriş felan yapma ne olur ne olmaz
Merve1 Semaselcuk Benimki 12+4 te doktor %70 80 kız dedi 16 haftalıkken başka doktora gittim cinsiyet için oda kız dedi şimdi 18+4 kendi doktorum cinsiyeti artık netleşmiş kız dedi ♥😍 inşallah herkes için hayırlısı olur sağlıklı sıhhatli 🤗