balarisi06 bekledikçe daha çok umutlanıyorsanız bence vakit kaybetmeden bi kadın hastalıkları uzmanına görünün sorunlarınızdan bahsedin eğer gerçekten gebeliğinize engel bir durum varsa gerekli tedaviye yönlendirir sizi ve yok yere vakit kaybetmezsiniz beklemek ne kadar zor ben de bilirim. Vücudumuz gebeliği çok istediğimizde bazen oyunlar oynuyor malesef benim de çikolata kistim var 1 yıldan uzun bi süre önce herkesin yerleşme kanaması dediği pembe akıntıyı yaşadım, belirti hissediyorum sandım çok heveslenmiştim ama gebelikten değil kisttenmiş malesef. Tabi sizin gecikme sebebiniz hamilelik de olabilir, ki inşallah öyledir 🙏🏻 Öyleyse müjdeyi almış olursunuz değilse de daha fazla umutlanıp daha fazla üzülmeyin, hakkınızda hayırlısı olsun 🙏🏻🌸