Mjgntnrkl hiçbirşey kullanma stres yapma çünkü gebelikte normal. Benim 3 ay önce tüm testlerim çok normal iken hamile olduğumu öğrendim kese kalp atışı vs derken sıra tahlile geldi birde ne görelim ast alt iki kat artmış içki yok sigara yok vejeteryanım ayrıca..
1.77 boyum 65 kilo ile hamile kaldım..
doktor ilaç yazamam asla dedi bu arada mide bulantısı kusmadan eridim .
Özelde adam gibi doktor buldum (9. Doktorum bu arada:))
Ultrason çek bakalım normal dedi gebelikte ama araştıralım çünkü 3 ay önce yoktu gecen hafta gittim yaptırdım 1 gr bile yağlanma yok bebek toparladıkça geçiyor. Sakın endişe etme yine tetkiklerini yap ama çok normal.
Umarım azda olsa için ferahlamıştır Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ;)