Kubrakocerr 1 tane 10lu hastane çıkışı, 3 tulum yenidoğan 2 tane yenidoğan alt üst takım, 1tane 1-3 aylık tulum 2 tane pijama takımı 3 aylık, 1tulum 3 aylık 1 tane takım alt üst 3-6 ay, 2tane pijama 6 aylık 2 tane badi 6 aylık Kızlar bunları aldım sizce hangisinden daha çok almam gerek
Yaseminpinar Kubrakocerr Ben çoğunlukta hep 6 aylık aldım 63cm minicikler zaten :) Eltimde 4-6 ay al dedi çabuk büyüyolar diye.
Kubrakocerr Slmmrb zıbında aldım buraya yazmayı unutmuşum ama yeni doğan mı çok almalıyım yoksa 3 ay mı
Ftsbnc Yeni doğan çok alma dediler kırkından sonra çabuk büyüyormuş . Bizde 3-6 ay daha fazla aldık. Kış bebeği olacağı için büyük olsun içinde rahat eder .