Deletedmom293 günaydın canım geçmiş olsun öncelikle aynı sorunu bende yaşadım bende izmir de oturuyorum benim bebeğimde 3 hafta gelişim geriliği vardı ve erken doğum riskim da vardı üstelik devlet hastanesi Doğumum olursa küvez yok diye başka bir hastaneye gitmemi söylemişlerdi bende araştırdım ki ben çok memnun kaldım manisa turgutlu da özel ege umut hastanesi var doğumu orda yaptım sezaryenle kızım 8 gün küvezde kaldı ama bende 1 kuruş bile küvez parası almadılar üstüne 21 günlükken enfeksiyon kaptı 4 gün yine küvezde yattı yine para vermedik sadece doğum için 1300 lira verdim o kadar ben hastaneden de doktorlarından da çok memnunum istersen bi bak derim 😇