egecandeniz Kızlar merhaba ilk 3 ayda hangi ilaçlar kullanılıyor şuan devlete gidiyorum doktorum çok iyi ama ben sadece folik asit kullanıyorum daha önce düşük yapmıştım özele gidiyordum o doktor multıvıtaminde vermişti siz neler kullanıyorsunuz ?
asyaa15 egecandeniz düşük riskin yoksa bi folikasit yeterli canm. Ama düşük riskine karsı progestan hap ve iğnesini kullanıyorm ben . Folikasit de yeni bi ilaca basladık balık bseyler karısık bi ilaç
egecandeniz asyaa15 sarı akıntım olmuştu progestan bende kullanıyorum ama vitamin vs vermedi onu merak ettim herkes aynı mi diye
Ireml Tabi folik asit ve decavit haricinde aspirin, kan sulandırıcı iğne, progestan ve demir hapı da kullanıyorum. 🤦♀️