Neslioktay Merhaba arkadaşlar hamile olduğumu p.tesj günü kan tahlili sonucuyla öğrendim 3 haftalikmişim doktor 1 hafta sonra ultrason ile baktırın dedi ama bende haftasonundan beri adet olcakmişim gibi kasık ağrılarım oluyor ara ara.cumartesi günü doktora gidicem ama bu ağrılar kafama takıldı normal mi tecrübeli bu haftaları çoktan atlatmış anneler😊
aybogabelkis Normal ben 8 haftaya kadar yaşadım kaşık agrısını doktorum bebek yerini bulup tutunmaya çalışıyor o yüzden agrı oluyo dedi yerleştikçe azalacak dedi suan 10+1 im ve azaldı agrım endişe etme yani :)Neslioktay
Aylanur_1 Neslioktay çok çok normal canım endişe edilecek hiçbir şey yok bende aynı sorunları yaşamıştım gerçi şu ara yine hafiften var ama doktor normal dedi genisliyorsun artık olacak o kadar dedi 17+3 🥰😁
Neslioktay ayse_1608 Aylanur_1 anaokul öğretmeniyim çocuklarla olduğum için eğil kalk durumundayım sürekli ve çok fazla ayakta kalıyorum tehlikeli durumlar mi bu süreçler peki
Neslioktay aybogabelkis çok teşekkür ederim cevap için 3 ay önce düşük oldu o yüzden endişelendim c.tesi daha da netleşir herşey inşallah Aylanur_1 Aylanur_1 ağrı süresi değişiyor demek ki
Aylanur_1 Neslioktay benim ilk haftalarimda çok fazla oldu bu ara çok ani hareket edersem oluyor onun harici bir ağrı falan olmuyor 😊
Aylanur_1 Neslioktay hayır tabiki de canım ilk zamanlar sıkıntılı zamanlar sadece ağır kaldırma ve çok yükseğe uzanmaya çalışma fazla da yorma kendini eğil kalk yapmak ise bir spor olmuş oluyor ilerleyen zamanlarda çok eğil kalk yapacaksın zaten 😊
ayse_1608 Neslioktay Neslioktay ilk 3ay dikkat edin bence cok fazla kendınızı yormamaya calısın 3ayı atlattıktan sonra hamılelıgın balayı ayında gbı oluyosunuz😌son ay cok fena ama en zorlu dönemdeyım ben suan 35 hFtalıgım dogursamda bi hafıflesem eskısı gbı olsam dıyorum ılk ayların tadını cıkartın 🙏🏻😊
Cansumeryem Bende de ilk haftalarda adet olacakmışım gibi ağrılar meydana geliyordu sıkıntı etmeyin normal bizde su an 33+3 üz 🤗💞🌼