Sma0305 Allah isteyen herkese nasip eder inşallah.. biz bebek niyetine girdiğimiz ay kadın doğuma gidip muayene olduk.folik asitr başlattı.alttan muayene etti normal diyip göndermişti.
Ayrıca internetden çok araştırma yapmıştık erkek de kadın da düzenli ve sağlıklı beslenmesi gerekiyormus.gunde bir yumurta kadın için de erkek içinde çok faydalı et tüketimi önemli.zaten sigara alkol de yoksa . Allah'ın izniyle olur inşallah.