Tam o haftada bana dedi özeldeki doktorum, armut ve havuç tüketme dedi, ama devletteki doktorum da gayet güzel dedi.. Tabi ben korkudan havuç ve armut hiç yemiyorum, çok yiyodum gerçekten, karnım da büyük olunca şüphelendim.. İçimi öyle rahatlattım, suyum hala normal devam ediyo.. Düzelir inşallah kısa zamanda 🙏