Smraozn12 20-21. haftalarda bende de çok oluyordu ben de korkuyordum. Şuan 22+1 olduk. Birkaç gündür geçti olmuyor artık şükür. Ben de çok stresleniyordum. Şimdi sırtını filan yaslayıp ittiriyor galiba o zaman sertlik hissediyorum ama eskisi gibi bir bölüme toplanmış gibi görüntü ve ağrı olmuyor