Seyymmaa Hanımlar 38+0 gebeyim , 04:30 dan beri uyanığım. Hergün bu saatlerde uyanıp geri uyumakta zorlanıyorum. Ağrım sancım da yok bazen ara ara belime giren cok hafif bir agrı oluyor okadar ? Neden uyuyamıyorum🙄 nedeeennn.!!! 🙈