Banada 16 17arası kız dedı %90ama ben yıne ayrıntılı renklı ultrasonu bekledım ıkı erkekden sonra ınanması bıraz zor oluyo 😀ıkıncısınde doktor erkek dedıkce ben hep ıyı bakın kordondur yanılma payı vardır dıye doktora soyluyodum oda ınadına herseferınde erkek diye soyluyodu 😀😀artık renklıdede oda kız dıyınce tamam artık dedım fazla bısey almamıstım kıyafet falan artık pembıs pembıs koyuyorum kenara 😉😉üçüncüde kızı tutturdum 🙈🙈