Melek42 sürekli uyumasına izin vermeyin 3saatte bir mama vermeye çalışın sürekli uyuyunca malesef sarılık oluyo bebek, biz bu yüzden iki gün hastanede yatıp sarılık tedavisi görmüştük çünkü açlıktan kan şekerleri düşüyor buda uyku yapıyor sizin uyandırıp mama yedirmeniz lazım