ZZeynep3 Merhaba bende ilk defa sıra aldım devletten Bülent Şener doktorun ismi normalde konak Remzi beye gidiyorum. 12. haftaya giriyorum pazartesi gideceğim yapılıyorsa 2. li test isteycem. Ama 2 test detaylı ultrason vs için randevu alınmıyor ayrıca. Hatta sıra istersen detaylıya da gün veriyormuş çok yoğun olduğu için 2 aydan önce sıra gelmiyormuş benimde anca denk gelir zaten😄