Selufkaa Aynen öyle bizim de burda Mart’ta bir ısınmaya başlıyor hava, Ekim’in sonu geldi hala yaz gibi ☺️Bir yağmur yağsa da ferahlasak diye bakıyorum 😊Evet canım Cuma sabah Doğum yapacağım inş, heyecanla bekliyorum günler geçmiyor sanki🥰Amin inş sen de bu günleri görürsün hayırlısıyla, kazasız belasız sağlıkla bir kucağıma alabilseydik başka bir şey istemiyorum...🙏🏼🧿