Berfinberf 38+1 oldum. Doktor perine masajı yapmam gerektiğini söyledi😑 haftaya çatı muayenesi var ondan da ayrı tırsıyorum😞 perine masajı yapanınız var mı kızlar🙄
Busrabora Berfinberf bana canım acıycakmıs gibi geliyor, doktorum eşin yapsın haftan gelince dedi ama ona yaptırmam hiç mümkün değil bilmiyorum artık doguma da cok faydalıymıs ama bende yapamam sanırım
duyguozz26 Ay yok bende 36 ya giriyorum ama hala cesaret edemiyorum, yani içime sinmiyo yapmak, maketli videolardanda zaten bişi anlamıyorum başlıcam ama yanlış yaparım kanamam filan olur diye her seferinde boşver diyip başlayamadan bırakıyorum 🙄🙄
Nis Ben bugün denedim cık imkanı yok hem el yetişmiyo hemde can yanıyo kendi haline bıraktım bapayım daha 🤷🏻♀️
Glydn Bana çatı muayenesi haftaya yani 37 de yapacak doktorum. Sİz hiç çatı muayenesi olmadınız mı şimdiye kadar? Perine masajı bana gebe okulundaki ebe başlaman lazım dedi ama bana erken geldi ya🙄bir de yapabilecek miyim pek bilemiyorum açıkçası
Nis Glydn normalde 34 te baslamayı öneriyorlar 🤷🏻♀️ Ama ben bgn ilk defa yaptım bidahada yapmam heralde 36 haftadaym catı muayenesi daha olmadm
Berfinberf Glydn henüz çatı muayenesi olmadım doktorum çatı muayenesi için erken dedi. Haftaya gün verdi. Zaten doktorum beni normal doğurtmaya kararlı benden de çok daha istekli😂
Berfinberf Nis bende bugün denedim mümkün değil yapamıyprum. Doktoruma da yapamayacağımı söyledim senin kendine dokunman gerekiyor ki ben sana dokunduğumda kendini kötü hissetme. Aslında çok haklı ama olmuypr yapamıyorum
Nis Berfinberf acıkcası faydası oldugunu düsünemiyorum cünkü naparsam yapıyım esnemicek gibi duruyo sert bag dokuları var resmen 🤷🏻♀️
Selufkaa Ben kendim yapamadım eşim yapabildi. Ama doktoruma sorduğumda yatarak yapma zorlanırsın ayaktayken bir bacağını sandalye tarzı yüksek bir yere kaldır tek elinle iki parmağınla yap daha kolay dedi