Canım geçen Perşembe ben de aynı şeyi yaşadım geceden itibaren hiç bi hareketini yakalayamadım yani bence hareket etmedi de zaten. Doktoruma perşembe günü 4 gibi gittim ve doktorum bu saate kadar nerdeydin dedi çocuğa bişey olmuş olsa geç kalmış olacaktık dedi😱 ultrasondan baktık keyfi yerindeydi derin bi oh çektik hepimiz. Doktorumun dediğine göre böyle hareketsiz olmaları halinde bebeklerin sadece %3ünde ciddi bi problem oluyormuş ama yine de riske atmaya değmez. Ne zaman hareketlerinde bi değişiklik hissedersen hemen gel görelim içimiz rahatlasın dedi. Sen de akşamı bekleme git gör için rahatlasın allah korusun ama oluşabilecek bi problem için de önceden önlem almış olursun.